counter create hit




مطالب مرتبط:
معرفی بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

معرفی بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، بسیاری از کاربران طرفدار گوشی‌های هوشمندی هستند که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. حالا در این گزارش به بررسی و مرور بسیار مختصری بر برترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۱۸ پرداخته شده تا آن دسته ...

چرا جوان تر ها فیسبوک را کنار گذاشتند؟!

خبرگزاری ایسنا: گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که تعداد زیادی از کاربران جوان و نوجوان در سال ۲۰۱۷ شبکه اجتماعی فیس‌بوک را کنار گذاشته‌اند.نتایج تحقیقات یک موسسه آماری به نام "ای مارکتر" (eMarketer) نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی فیس بوک در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، ۹.۹ ...

روش جدید دانشمندان برای مبارزه با سرطان

خبرگزاری ایسنا: دانشمندان سوئدی مدعی شدند مولکول‌های کوچکی که به طور خاص آنزیم حاوی سلنیوم را در بدن انسان آزاد می‌کنند، ابزاری برای مبارزه با سرطان هستند.محققان موسسه کارولینسکا سوئد که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های پزشکی جهان است، سرطان موش‌ها را با ا ...

شکل جدیدی از نور ساخته شد

خبرگزاری مهر: به نقل از نیواطلس، محققان دانشگاه MIT و هاروارد شکل جدیدی از نور ساخته اند. آنها توانستند فعل و انفعالی میان گروه هایی از فوتون ها بوجود بیاورند و به تدریج حجم شان بیشتر شود. این تحقیق با توحه به تحقیق پیشین گروه درباره ایجاد مولکول های ...

نفوذ هکرها به اسنپ چت

نفوذ هکرها به اسنپ چت

به گزارش ایتنا از ایسنا، در اواخر ماه ژوئیه سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی بود که مدیر مهندسی اپلیکیشن اسنپ چت در ایمیلی به تیم متخصصان امنیتی این شرکت از یک ضعف امنیتی و آسیب پذیری جدید و خطرناکی نوشت و هشدار داد که این امر می تواند امنیت و حریم شخصی کاربران اسنپ چت را به مخ ...

از خرید باغات کن تا کمک به دستفروشان

از خرید باغات کن تا کمک به دستفروشان

عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی بودجه 97 شهرداری تهران پیشنهادی در رابطه با حفظ باغات کن داد که مورد توافق اعضا قرارگرفت.  به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم ...

پول مجازی تلگرام رکورد زد

روزنامه خراسان: مجله فوربس موسس تلگرام را میلیاردر شناخت، تلگرام موفق شد در قدم اول جذب سرمایه از طریق عرضه‌ اولیه پول دیجیتال که هدف 1.2 میلیارد دلاری را دنبال می‌کرد، سرمایه‌ای ۸۵۰ میلیون دلاری کسب کند.بر اساس اسن ...

مخالفت اعضای شورای‌عالی کار با بند (ز) تبصره هفت لایحه بودجه/مسئولیت عواقب تصویب چنین بندی را برعهده بگیرید

مخالفت اعضای شورای‌عالی کار با بند (ز) تبصره هفت لایحه بودجه/مسئولیت عواقب تصویب چنین بندی را برعهده بگیرید

اعضای شورای‌عالی کار متشکل از گروه کارگری و کارفرمایی مخالفت خود را بند (ز) تبصره هفت لایحه بودجه اعلام کردند. به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای عالی کار متشکل از ...

انتشار مشخصات تبلت های اندرویدی هوآوی

پیش از این در خبرها شنیدیم که هوآوی از تبلت جدید MediaPad M5 رونمایی خواهد کرد و حالا «Roland Quandt » اعلام کرده است که هوآوی سه مدل از این دستگاه را عرضه خواهد کرد. ...

پیکر تمام مسافران هواپیمای ATR در یاسوج تشخیص هویت می‌شوند

مدیرکل ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: پیکر جانباختگان هواپیمای ATR در شهر یاسوج معاینه و تشخیص هویت می‌شوند. به گزارش ایلنا، مهرداد علی بخشی با اعلام ...

همراه با جامعه کارگری مقابل شورای نگهبان حضور می‌یابیم/ اعتراض به نادیده گرفتن حقوق شرعی و قانونی ۴۲ میلیون خانواده کارگری

خانه کارگر استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از تصویب بند (ز) تبصره ۷ لایحه بودجه سال ۹۷ ، خواستار حضور کارگران در تجمع صبح فردا مقابل شورای نگهبان شد. به گزار ...

پیکر شهدای پلیس فردا تشییع می‌شود

مراسم تشییع پیکر سه مأمور یگان امداد پلیس تهران که به دنبال حمله ناجوانمردانه عناصر فرقه دراویش گنابادی با یک دستگاه اتوبوس به درجه رفیع شهادت نائل شدند، فردا ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی انتظامی ...

نخستینن شهرهایی که نسل پنجم موبایل در آن ارایه می شود

اوایل سال 2018 بود که شرکت AT&T اعلام کرد که 12 شهر در ایالات متحده به زودی قادر به دریافت اینترنت پرسرعت نسل پنجم موبایل با سرعت واقعی خواهند بود. حال امروز این سرویس‌دهنده مخابراتی اعلام کرد که دالاس، آتلانتا و تگزاس اولین شهرهای م ...

اختصاص ۱۴۰ میلیارد به زیر مجموعه وزارت ارتباطات

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس به شرکت‌های تابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه دادند که تا مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای کمک به سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر و ایجاد اپراتورهای ارائه دهنده خدمات الکترونیکی در کلی ...

واقعیت این است که کسری زندگی کارگری، بازنشستگی و کارمندی را هنوز نمی‌توانیم کنترل کنیم

وزیر کار گفت: این سیاست ماست که مزد را بر تورم پیشی دادیم و سیاست درستی هم هست اما واقعیت این است که کسری زندگی کارگری، بازنشستگی و کارمندی را هنوز نمی‌توانیم کنترل کنیم. ...

به نسخه های غیررسمی تلگرام اعتماد نکنید

اگرچه نرم‌افزارهای متن‌باز فرصتی برای توسعه و حل اشکالات برنامه‌ها را به برنامه‌نویسان می‌دهند، اما هکرها هم بیکار ننشسته و بدافزارهای خود را در پوشش فریبنده سرویس‌های جانبی نرم‌افزارها به کاربران قالب می‌کنند. به گزارش ایسنا، برنامه پیام‌رسان تلگرام در حال حاضر ...

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۱۱۵ کیلو گرم انواع موادمخدر و توقیف ۲ دستگاه خودرو در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد. به گزارش ای ...

۱۴۰ وب سایت داخلی هک شد

خبرگزاری ایسنا: روز گذشته بیش از ۱۴۰ وب‌سایت داخلی هک شدند که همگی برروی یک میزبان اشتراکی قرار داشته و دسترسی برقرار شده بصورت محدود و تنها شامل بارگزاری یک فایل متنی بوده است د ...

آموزش: چگونه برنامه بازاریابی نوشتن?

آموزش: چگونه یک طرح بازاریابی بنویسیم؟

طرح بازاریابی (marketing plan) سند است که شامل تمام تبلیغات تجاری و بازاریابی فعالیت های این شرکت برای چالش بعدی. در علاوه بر این به برنامه بازاریابی است. موقعیت فعلی بازاریابی کسب و کار و غیره. بازار هدف و استراتژی برای رسیدن به اهداف خاص اقدامات شرح داده شده طرح بازاریابی با شناسایی نیازهای مشتری از طریق تحقیقات بازار شروع به کمک در فرآیندهای مانند کنترل و تجزیه و تحلیل وضعیت در بازار است. برنامه عملیات و بودجه و پیش بینی استراتژی های فروش و پیش بینی های مالی است. توضیح می دهد که به پلیس چگونه می تواند این نیازها با سودآوری و قابل قبول اصلاحات. این طرح ممکن است برای ارائه یک محصول کاملا جدید و یا تغییر برنامه بازاریابی به زمان راه اندازی و یا به عنوان بخشی از کسب و کار استفاده می شود با توجه به اطلاعات مورد نیاز خط گذشت الزامات طرح بازاریابی به پنج گروه تقسیم می شوند ۱ - صورتهای مالی: 'این بخش از حسابداری اداری و سایر هزینه های مالی تحقیق می آید در دستی ۲ - اطلاعات محصول: اطلاعات و برآورد از تولید و هزینه داده های توزیع و فروش: اطلاعات و برآورد, فروش, بسته بندی, توزیع, روابط عمومی ۴ - اطلاعات تجاری, تبلیغات و توسعه فروش: اطلاعات و برآورد, بخش, ترتیب ۵ - اطلاعات بازار: نتایج جستجو وزوز []طرح اولیه نوشتن شناس یک طرح بازاریابی درست و قابل اعتماد و استناد ، این مستلزم این است که خود را در زمینه های زیر را تکمیل کنید توجه داشته باشید:شناسایی اهداف و ریزشی باید اهداف بازاریابی به اهداف نهایی از کسب و کار شما نیست باید مشخص شود. برای مثال اگر هدف این است که به سفید ، برای رسیدن به رشد پنج درصد است، هدف گذاری شما برای بخش بازاریابی چه خواهد بود؟ افزایش تعداد مشتریان؟ افزایش فروش کل؟ p تجربه و تحلیل فرصت ها و تهدیدات و نقاط ضعف و قوت کسب وکارتان (S.W.O.T) به شما کمک می کند بینشی واقعی نسبت به اهدافتان به دست آورید. به یاد داشته باشید که اهداف تعیین شده باید مشخص و واضح، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و دارای زمان بندی مشخصی باشند.تحقیقات بازاربسیاری از کسب وکارهای کوچک، از تحقیقات و تجزیه وتحلیل بازار هدف چشم پوشی می کنند، زیرا فکر می کنند باید هزینه ی زیادی برای این عملیات بپردازند. ولی این سرمایه گذاری اولیه، یکی از مهم ترین گام های پیشرفت کسب وکار شما است. هدف این است که درک کنید مشتریان شما چه افرادی هستند و کجا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. این موضوع تقسیم بندی بازار نامیده می شود یکی از اهداف اصلی تحقیقات بازار، تعیین مناطق تمرکز بازاریابی است. مشتریان خود را به طور واضح تعریف کنید و بر این اساس، اولویت های جغرافیایی فعالیت هایتان را پیدا کنید.تاکتیک ها و استراتژی هاچگونه می خواهید برنامه های بازاریابی خود را اجرایی کنید؟ در مرحله ی اول، به این سؤالات پاسخ دهید:جایگاه کسب وکار شما در برابر سایر رقبا چیست؟کدام بازار هدف، مشتریان بالقوه ی بیشتری را در دسترس شما قرار می دهد؟چه پیشنهاداتی برای مشتریان بالقوه دارید و آن ها را چگونه قیمت گذاری می کنید؟پاسخ این پرسش ها، حدود و اصول استراتژی های بازاریابی را نشان می دهد. استراتژی های شما باید گسترده و انعطاف پذیر باشند، به طوری که بتوانید تاکتیک های خاصی را برای عملی کردن آن ها در نظر بگیرید. مثلاً «آگهی از برند» یا ارائه ی «خدمات پس از فروش» استراتژی های بازاریابی به شمار می روند، اما تاکتیک ها، فعالیت ها و برنامه هایی هستند که در راستای تحقق استراتژی ها تنظیم می شوند []مراحل توسعه ی طرح بازاریابیتألیف و توسعه ی یک طرح بازاریابی خوب، به رشد کسب وکار شما کمک می کند، زیرا هم مشتریان هدف شما را تعریف می کند و هم راه جذب و حفظ آنان را برایتان روشن می کند. در حقیقت طرح بازاریابی، نقشه ی راهی است که به شما کمک می کند مشتریان زیادی به دست آورید و تا حد زیادی پیشرفت شرکتتان را تسریع کنید. شما با استفاده از الگویی که در ادامه ی مطلب ذکر می کنیم، می توانید ۱۵ بخش کلیدی طرحتان را کامل کنید:۱- خلاصه اجرایییک نمای کلی از طرح بازاریابی تان را بنویسید و در آن اهداف نهایی، تاریخ فعالیت های مختلف، مسئولیت اعضای تیم و مشاوران و شرح مختصر مراحل اجرایی را قید کنید. گرچه خلاصه ی اجرایی باید در ابتدای طرح آورده شود، ولی می توانید این قسمت را پس از پایان سایر بخش ها و مشخص شدن خط مشی های اصلی کامل و اصلاح کنید.۲- مشتریان هدفدر این بخش مشتریان هدف خود را تعریف کنید، یعنی ویژگی های دموگرافیک (نظیر سن، جنسیت)، مشخصات روان شناختی (مثلاً منافع آن ها) و نیازهای دقیق آن ها را در رابطه با محصولات / خدماتی که ارائه می دهید، مشخص کنید اگر مشتریان هدف به خوبی و وضوح تعریف شده باشند، تبلیغات دقیق تر و مؤثرتری خواهید داشت، زیرا بهتر می توانید به زبان مشتریان بالقوه حرف بزنید.۳- ویژگی های متمایز محصولیکی از مهم ترین بخش های طرح بازاریابی، ویژگی های متمایز محصول یا USP است که شرکت شما را از رقبا متمایز می کند. توجه داشته باشید که USP صرفاً نشانگر قیمت مناسب محصول نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی های نظیر کیفیت، پشتیبانی، ارسال و سایر مزایایی است که باعث می شود مشتری بجای خرید کردن از سایر برندها، محصولات و خدمات شما را انتخاب کند. شما بعداً این ویژگی ها را با دقت و ظرافت در تبلیغات خود ذکر می کنید.۴- استراتژی قیمت گذاری و موقعیتاستراتژی قیمت گذاری محصولات شما، باید با جایگاه شرکتتان هماهنگ باشد. برای مثال اگر می خواهید شرکتتان به عنوان یکی از برترین برندهای این صنعت شناخته شود، قیمت های بسیار پایین ممکن است مشتریان را مشکوک یا گمراه کند در این قسمت، باید موقعیت و جایگاه برندتان را در بازار و صنعت مشخص کنید و استراتژی قیمت گذاری خود را برمبنای پشتیبانی و پوشش این جایگاه، تعیین کنید.۵- برنامه ی توزیعطرح توزیع شیوه ی خرید مشتریان از شما را با جزئیات توضیح می دهد. برای مثال، آیا مشتریان مستقیماً از وب سایت شما خرید می کنند؟ یا برای خرید محصولاتتان باید به خرده فروشی ها و توزیع کنندگان دیگری مراجعه کنند به همه ی راه هایی که به شما امکان می دهد به مشتریان دسترسی داشته باشید فکر کنید و آن ها را در طرح خود بنویسید.۶- پیشنهادات ویژهپیشنهادات ویژه، تسهیلاتی است که شما برای جذب مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی (یا ازدست رفته) خود ارائه می کنید. تست رایگان محصول، ضمانت بازگشت پول، بسته های ترکیبی محصولات و تخفیفات، نمونه هایی از پیشنهادات ویژه هستند. شاید کسب وکار شما لزوماً به چنین پیشنهاداتی نیاز نداشته باشد، ولی استفاده از این استراتژی ها باعث می شود مشتریان پایه شما سریع تر افزایش پیدا کنند.۷- مواد بازاریابیمارکتینگ متریال، همه ی ابزارها و روش هایی هستند که برای پروموت کردن کسب وکارتان بین مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه مورداستفاده قرار می دهید. برخی از این ابزارها عبارت اند از وب سایت، بروشورهای چاپی، کارت های ویزیت (بیزنس کارت ها) و کاتالوگ ها بررسی کنید که چه مواردی را قبلاً اجرا کرده اید و چه گزینه های جدیدی را می خواهید به فهرست خود اضافه کنید ۸- استراتژی گسترش فروشبخش توسعه ی فروش (پروموشن) یکی از مهم ترین بخش های طرح بازاریابی شما است که به صورت تفصیلی توضیح می دهد شما چگونه به مشتریان جدید خواهید رسید برخی از تاکتیک های معرفی محصول عبارت اند از: تبلیغات تلویزیونی، سمینارها، آگهی در مطبوعات، تبلیغات آنلاین و رویدادهای بازاریابی. بررسی کنید که کدام یک از این گزینه ها باعث می شوند دسترسی بیشتری به مشتریان هدف داشته باشید.۹- استراتژی بازاریابی آنلایناین روزها اکثر مشتریان برای پیدا کردن محصولات، بررسی مشخصات و خرید کالاها، از اینترنت استفاده می کنند. یک استراتژی بازاریابی آنلاین مناسب به شما کمک می کند مشتریان بیشتری جذب کنید و مزیتی رقابتی به دست آورید. چهار جزء کلیدی استراتژی آنلاین، عبارت اند از:[]استراتژی کلمات کلیدی: سعی کنید همه ی واژه های کلیدی که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کنند را شناسایی کنید.استراتژی بهینه سازی موتور جستجو: وب سایت خود را مرتباً به روزرسانی کنید تا کلمات کلیدی موردنظرتان، بهتر دیده شوند.استراتژی تبلیغات آنلاین غیر رایگان: کلیه ی برنامه های تبلیغاتی آنلاینی را که به شما کمک می کنند به مجموعه ی مشتریان هدف دسترسی پیدا کنید، بنویسید.استراتژی رسانه های اجتماعی: بنویسید که چگونه می خواهید از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان استفاده کنید.۱۰- استراتژی نرخ تبدیلتکنیک هایی که شما برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان ثابت آینده به کار می گیرید، استراتژی های تبدیل نام دارند. به عنوان مثال، بهبود اسکریپت های فروش می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد، یا نمایش نظرات مشتریان سابق که از خدمات شما راضی بوده اند، تقریباً همیشه نرخ تبدیل و فروش را بالا می برد.۱۱- مشارکت و همکاریمشارکت و همکاری در بازاریابی، توافقاتی شما با شرکت ها و سازمان ها دیگر در راستای افزایش فروش متقابل است. برای مثال اگر شما فروشنده ی سیم های گیتار هستید، همکاری با یک تولیدکننده یا سازنده ی گیتار که در حال حاضر از هزاران مشتری برخوردار است (و احتمالاً به سیم های جایگزین نیازمند خواهد بود)، استراتژی بسیار سودآوری است به همه ی اقلام و خدماتی که مشتریان قبل، بعد یا هم زمان با محصولات شما استفاده می کنند فکر کنید. بسیاری از شرکت هایی که این محصولات و خدمات را می فروشند، می توانند شرکای خوبی برای شما باشند. اسامی این شرکت ها را در طرح بازاریابی خود بنویسید و به یاد داشته باشید که با آن ها تماس بگیرید.۱۲- استراتژی ارجاعاتیک برنامه ی مؤثر و قوی ارجاعات مشتری احتمال موفقیت شما را بسیار بیشتر می کند. به عنوان مثال اگر هر یک از مشتریان، محصولات شما را به یک فرد دیگر معرفی کند، پایه ی مشتریانتان به طور مداوم رشد می کند بااین حال چنین رشد بالایی زیاد محتمل نیست، مگر اینکه یک استراتژی رسمی داشته باشید. به عنوان مثال جوایز یا امتیازاتی را برای مشتریانی که شما را به دیگران معرفی می کنند، در نظر بگیرید. درهرصورت، استراتژی خود را برای تشویق مشتریان، در این بخش بنویسید.۱۳- استراتژی افزایش قیمت معاملاتگرچه هدف اصلی شما از ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه، ثبات و امنیت فروش آتی است، ولی نباید قیمت معاملات را نادیده بگیرید قیمت یا هزینه ی معامله، یعنی پولی که مشتریان در زمان خرید به شما پرداخت می کنند، نقش مهمی در موفقیت شما بازی می کند. به عنوان مثال اگر متوسط هزینه ی تراکنش های مشتریان شما هزار تومان و متوسط هزینه ی تراکنش های رقیبتان ۱۵۰۰ تومان باشد، آن ها به ازای هر مشتری درآمدزایی و سودآوری بیشتری خواهند داشت. درنتیجه می توانند این سود را روی بخش تبلیغات خود سرمایه گذاری کنند و سهم شما را از بازار کاهش دهند چگونه می توانید هزینه ی معاملات را افزایش دهید؟ با افزایش قیمت محصولات؟ فروش بسته های ترکیبی محصولات؟ هر استراتژی خاصی را که به ذهنتان می رسد یادداشت کنید.۱۴- استراتژی حفظ مشتریاناغلب سازمان ها همه ی انرژی و وقتشان را روی جذب مشتریان جدید سرمایه گذاری می کنند، نه فروش بیشتر به مشتریان فعلی. ولی شما با استفاده از استراتژی های حفظ نظیر خبرنامه ها و برنامه های جلب وفاداری مشتری، می توانید در طول زمان فروش بیشتری به مشتریان فعلیتان داشته باشید و درآمد و سودتان را افزایش دهید.۱۵- پیش بینی های مالیدر آخرین بخش از طرح بازاریابی، همه ی هزینه ها و اطلاعات مالی بازاریابی خود را بنویسید. به عنوان مثال، هزینه هایی که باید برای تبلیغات بپردازید و درآمد احتمالی ناشی از فروش مشتریانی که با این تبلیغات جذب می کنید را یادداشت کنید. به همین ترتیب موازنه ی مالی استراتژی حفظ مشتریان را برآورد کنید گرچه پیش بینی های مالی شما ۱۰۰ درصد دقیق نخواهند بود، ولی می توانید با توجه به این نتایج پی ببرید که چه هزینه ها و استراتژی هایی، بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. همچنین این با کمک این پیش بینی ها، می توانید هدف گذاری های بهتری برای شرکتتان داشته باشید تکمیل هر یک از این ۱۵ بخش، به تحقیق، تلاش و دقت نیاز دارد. اما زمانی که طرح بازاریابی شرکتتان را به خوبی توسعه دادید، متوجه می شوید که چه تأثیر ارزشمندی روی فروش و سود شما خواهد داشت.بیشتر بخوانید: درس های بازاریابی رویداد پرتاب فالکون هوی آموزش بازاریابی: تحلیل سودآوری مشتری معرفی کتاب هایی در رابطه با بازاریابی محتوا افزایش فروش با روش بازاریابی میکرو اینفلوئنسرها درس هایی از بازسازی برند در شرکت های موفق جهان